20 stycznia 2013

Koszulki na jajka

Wiem, że do Wielkiej Nocy jeszcze ponad 2 miesiące :) czas już jednak pomyśleć nad ozdobami świątecznymi. Niektórzy pomyślą, że jeszcze choinka w domu stoi a ja jajka ubieram :) Takie życie :))
W tym roku, na poczatek -  koszulki na jajka. Mam 4 wzory, w różnych kolorach - na życzenie. Do wyboru, do koloru. Koszulki są wiązane u góry tasiemką. Nie trzeba jajek wcześniej malować, chociaż gdy będa kolorowe to niczemu nie przeszkadza.

Zainteresowanych szczegółami koszulek zapraszam na Sielankowy Targ

Takie 4 wzory koszulek dziergam.
Różowe
Ecru i białe
W zieleni
Pomarańczowe
I wszystkie dostepne kolory.

Oczywiście gdy tylko wyciagam tasiemki, włóczki i nitki - zaraz pojawia sie Ignacy.

I patrzy co by tutaj zwinąć i uciec :)
Życzę Wam aby ten tydzień szybko przeleciał i do następnego weekendu.
Pozdrawiam. Dorota

44 komentarze:

  1. Szybka jesteś-koszulki świetne [podpatrzę sobie wzorki których nie mam]pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, ja tez już myślę o koszulakach ale dziergam cały czas pled i jeszcze prezenciki na 'podaj dalej" i nie wiem kiedy zdążę.Czy wzorek ciemno fioletkowej pisanki znajde u Ciebie na szydełkomanii? takiego jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ja tez dalej dziergam w miedzyczasie niebieski pled. Juz niedużo mi zostało :) A ananaskowy wzór jest na szydełkomanii w zakladce "wielkanoc" :) Korzystaj.

      Usuń
    2. Dzięki:) Ja dzisiaj doszłam do połowy:) Mam 142 kwadraciki:)

      Usuń
    3. Popatrzyłam na wzór i doszłam do wniosku, że chyba za trudne jeszcze dla mnie:(.

      Usuń
    4. Agnieszko, naprawde nie jest trudny. Spróbuj :)

      Usuń
  3. To już czas na pisanki? Tak to szybko zleciało, dopiero co Boże Narodzenie, a tutaj już przygotowania do Wielkiej Nocy.
    Ależ ten czas leci nieubłaganie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest jeszcze troche czasu.... ale szydełkowanie zajmuje troszke czasu :)

      Usuń
    2. oj, właśnie bardzo pracochłonne to nasze szydełko:(

      Usuń
    3. Wiem, wiem, - szydełkiem dużo nie macham, ale czasem coś się zdarzy. Zresztą, lepiej robotę wcześniej zacząć, niż potem po nocach siedzieć, aby się wyrobić:))

      PS. Bardzo fajne ubranka na jajeczka.

      Usuń
    4. Dziękuje bardzo :) A zawsze to przed świetami dużo zamówień się nazbiera a potem żal, że są chętni a towaru nie ma :))

      Usuń
  4. Śliczne Dorotko! Bardzo praktyczne. A czasu dla robótkowiczek nie za dużo. Piękne kolorki zrobilaś. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo G. sama szydełkujesz więc wiesz jak to jest :)

      Usuń
  5. Witaj Doroto...pieknie dziergasz...ladny i ciekawy blog.podoba mi sie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu :) A Ty prowadzisz bloga?

      Usuń
  6. Fajne początki ubranek na jajeczka - wszystkie śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne pisanki!Uswiadomily mi jak krotki karnawal mamy w tym roku!?Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie :) zobaczycie jak szybko będzie wiosna :)

      Usuń
  8. Dorciu -uwielbiam te Twoje szydełkowe dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne koszulki, pomysł fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te twoje koszulki na jajka kot rewelka pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne koszulki i kolorki też takie wisenne pozdrawiam :) i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie :) Zostawiłam ślad :)) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Cudne koszulki Dorotko.Też coś tam dłubię z myślą o Wielkanocy.Ignaś czuje się zaniedbany przez Twoje prace szydełkowe dlatego musi sam się zabawić.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Halszko staram się zapewnić mu troszke zabawy :)

      Usuń
  13. Juuuuuż? Koszulki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale superowe jajeczka - aż cieplej się robi patrząc na nie :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Są wspaniałe! najbardziej podobają mi się te w zielonościach. Ignacy to sama rozkosz. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś i będa jeszcze inne kolorki :) A Ignacemu przekażę

      Usuń
  16. Piękne te koszulki!! I wcale nie jest za wcześnie na ich dzierganie, ja już też powoli zabieram się za wielkanocne ozdoby, czas tak szybko leci.... Na poprzednie święta też myślałam sobie - zdążę, mam dużo czasu - i nie dałam rady!! Także zapału do pracy sobie, Tobie i innym życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniko, ja Tobie również zycze niesłabnącego zapału :)) I czasu :))

      Usuń
  17. Piękny przyodziewek dla jaj! Szczególnie ta ananasowa koszulka mi wpadła w oko, już w zeszłym roku - zainspirowałaś mnie, by chwycić za szydełko właśnie w tym celu. Tak kombinowałam, jak to zrobić w jednej części, dookoła - i udało się. Pozdrawiam i życzę zdrówka i zapału do dziergania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.P. te koszulki ananaskowe także sa moimi faworytami :) mamy podobne gusty?

      Usuń
  18. No dopiero co miałyśmy Boże Narodzenie,a tu już o Wielkanocy trzeba myśleć :) Ja też już się za jaja wzięłam, trochę z tym roboty prawda? Pozdrawiam i życzę cierpliwości, bo mi jakoś do dziergania brakuje stąd inne techniki :)
    A przy okazji dziękuję za miłe słowa i zaproszenie :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te wielkanocne koszulki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z polecenia Elżbiety z konina ,a mojej kuzynki trafiłam na twojego bloga .Ja też dziergam ale raczej duże wyzwania .Jak byś chciała zobaczyć co robię to zapraszam na mojego bloga Ruminianka blogspot.com chciałabym się zaprzyjażnić pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za zaproszenie i przekaz proszę życzenia dla kuzynki :) Juz ide do Ciebie :))

      Usuń
  21. Bardzo ładne te koszulki na jajka :) Poczułam już powiew wiosennego wiatru i z niecierpliwością czekam na wiosnę :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko, vajíčka se mi moc líbí. Jste šikovná. S pozdravem. Lenka

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe są te koszulki! Pewnie spróbuję :) Dziękuję za odwiedziny :) Zachwycam się Twoim Ignacym :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te koszulki i tak to jest przy handmade że żeby coś mieć trzeba zacząć wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.