12 września 2012

Subtelne zazdrostki

Kończę delikatne zazdrostki dla przemiłej Joli :) Zrobiłam już prawie trzy. Całość to pięć sztuk. Miało być bardzo delikatnie i skromnie. Jola sama wybrała sobie wzór. Podoba mi się, ponieważ dzięki swojej subtelności pasuje do każdego wnętrza i na każdą porę roku.
Niestety mój pałąk do prezentowania zazdrosek już się wysłużył. :)
Trzeba kupić nowy. Wygina się na środku i pomimo moich prób  - nie da się go dobrze odkształcić.





Zrobiłam też pierwszy raz Dżem dyniowy z pomarańczą według przepisu udostępnionego przez Magdalenę.Jest naprawdę bardzo dobry.  Na poczatku nie bardzo wierzyłam, że mi zasmakuje ponieważ dynia sama w sobie jest bardzo mdła. Jednak po dodaniu skórek i soku z cytryny - to było to !!!. Troszkę zmodyfikowałam przepis. Na nastepny raz dodam o skórkę z  jednej pomarańczy mniej. Jak dla mnie za bardzo jest intensywny jej smak. Zamiast 0,5 cytryny na porcje -  dodałam 1,5.
Polecam:))
A już niebawem następne przepisy :)




18 komentarzy:

  1. Takie firaneczki lubię najbardziej, bez kwiatuszków, skromne, minimalistyczne - śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia a może takie Ci wydziergać? Zreszta sama tez potrafisz :)

      Usuń
  2. :_) no powiem ci ze ci wyszły pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. są śliczne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię skromne firanusie ... dżemik na pewno pyszny bo sama robię go od paru lat ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dorotka:)
    Zazdroska faktycznie jest bardzo delikatna. Bardzo ładnie wygląda.
    Jest jeszcze coś co mnie zachwyciło... są to te malutkie dynie zrobione na szydełku. Są sliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu niestety dynie to nie moje dzieło tylko zakupione od Ani z Home Sweet Home:)

      Usuń
  6. Kapitalne te zazdrostki, a dynie jakie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Dorotko ! Śliczne firaneczki i malutkie dynie bardzo ładna ozdoba . Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie!
    Zazdrostki ślicznie się prezentują na oknie, a malutkie dynie są przecudne.Pozdrawiam.Donia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroski piękne , wszystkie twoje szydełkowe prace mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do częstszego odwiedzania mnie :)

      Usuń
  10. Piekne, takie bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Firanki i dynie super, sloiczek tez swietnie sie prezentuje w czapeczce. Juz nie moge sie doczekac kiedy przyslesz mi takie czapeczki wygrane w candy:). Sloiki czekaja.
    Pozdrawiam
    winka-lavenderhome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Firanki i dynie super, sloiczek tez swietnie sie prezentuje w czapeczce. Juz nie moge sie doczekac kiedy przyslesz mi takie czapeczki wygrane w candy:). Sloiki czekaja.
    Pozdrawiam
    winka-lavenderhome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, a negatywne również bardzo cenię.